donderdag 28 januari 2010

-:: Bolhartig ::-






Ik begin een beetje in de valentijnssfeer te komen, mede dankzij deze kleine parmantige boldametjes: de zusjes Bolhartig. Volgens de beschrijving op de site van Pop en Plank brengen de rondborstige dametjes Bolhartig geluk en ze zouden ook in de kerstboom niet misstaan maar ik vind het echte valentijnspoppetjes met al hun hartjes!

Op de rug en buik zitten oranje hartjes, volgens mij had ik er echt 4 geknipt. Het kon net uit het oranje viltlapje. Maar bij het aankleden van de poppetjes miste ik een oranje hartje, ik heb het opgelost door 1 van de dames een rood hartje op de buik te maken. Ik heb mij of verteld of Willem heeft een hartje gestolen ;).

-:: Groetjes Maris ::-

10 opmerkingen:

  1. Enig enig, wat een schatjes zijn het en ze staan inderdaad gezellig met Valentijn!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, ik hou wel van rood. Dat is zo fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ze staan daar zo gezellig met zijn tweetjes. Vrolijk in het rood. Laat Valentijn maar komen!

    Groetjes van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi geworden Maris... maar waar jij toch al je spulletjes laat... hartjes, pakketjes :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig begin al een valentijn gevoel te krijgen ;-) je slinger van de vorige blog zijn ook is mooi ik hou van die kleuren, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig paartje zeg. Om verliefd op te worden.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, deze hartenvrouwtjes! Ik denk dat ik er ook een ga maken, maar dan op mijn eigen manier. Leuk voor Valentijn! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Chantal: mijn geheim, veeeeel dozen ;)

    @Barbara: ik ben benieuwd naar jou versie!

    BeantwoordenVerwijderen