maandag 11 januari 2010

-:: Naamslingers ::-

Afgelopen jaar heb ik een paar naamslingers gemaakt:


Voor de slinger van Evi en Liz heb ik het patroon de poppetjes van de winterslinger van Septemberspring en de kleertjes ietsjes aangepast. Het beschuitje is ook een ontwerp van Gera van Septemberspring en komt van het patroonblad van de babyslinger af. De letters komen van het patroonblad Babybungel van Sweet Moonies af.







Voor Mats en Sabrina heb ik beide een babybungel van Sweet Moonies gemaakt, een jongens- en een meisjesversie.




En voor Daan heb ik een blauwe slinger gemaakt met de letters van Sweet Moonies Bungel en een schaapje van atelier Tintangel bovenaan.


En voor Tess heb ik een vlinder van atelier Pippilotta boven aan de slinger gemaakt en de slinger hele zoete kleurtjes gemaakt, echt een meidenslinger is het zo geworden!

Het blijft leuk om naamslingers te maken en te geven!



-:: Groetjes Maris ::-



9 opmerkingen:

  1. Wat leuk,allemaal anders maar allemaal erg mooi.
    leuk idee dat je van verschillende patronen 1 gemaakt hebt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een ontzettend leuk cadeau idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Maris, en ze blijven er leuk uitzien! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk, Maris!

    Zo apart en persoonlijk!

    Zo iets had ik eigenlijk ook wel kunnen maken voor m'n jongste kleindochter. Toen ik alle spullen maakte voor haar babykamer.

    Misschien nog wat voor haar verjaardag?

    Eens over nadenken. Hoe groot zijn de letters ongeveer?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk!!
    inderdaad een leuk cadootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maris,
    Wat leuk dat je nog steeds naamslingers maakt. Ze zijn weer heel mooi geworden. En de invulling van je lege muur vind ik ook heel mooi, leuk idee!
    Groetjes,
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk die naamslinger !!

    Ik wil er ook 1 voor onze kleine uk.

    Ik vindt ze super.

    BeantwoordenVerwijderen