maandag 25 januari 2010

-:: Sterrenprinsessen ::-


Vorig jaar wilde ik twee sterrenprinsessen van atelier Pippilotta maken om bij de blauwe druifjes te zetten, maar verder dan één sterrenprinses ben ik niet gekomen. De kleertjes had ik al uitgeknipt en bij het patroon weggelegd voor dit jaar.
Het tweede prinsesje is nu ook klaar en samen zitten/liggen ze te kijken of de blauw druifjes al uitkomen. Vorig jaar had ik ,volgens patroon, het prinsesje twee vlechten onder haar hoed gedaan. Dit jaar twijfelde ik...zou krulhaar niet leuker staan?
Hmm, vind het eigenlijk geen verbetering. Volgend jaar gaan ze beide eerst naar de kapper voor ze kamer weer in mogen! Voor dit jaar laat ik zo ;)
-:: Groetjes Maris ::-

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het met die krulletjes wel leuk hoor!
    De kleuren zijn ook erg mooi voor bij de blauwe druifjes
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig om te zien. Mooi juist die heerlijke bos krullen.......
    Wat knap dat je zoiets moois kunt maken.
    Schatjes.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zien ze er samen schattig uit en wat heb je er een mooi tafereeltje van gemaakt. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog even wat ziet je blog er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou vind ik lila al snel te zoet, maar bij de bruine kaarsen en de blauwe druifjes vind ik het super staan. Vind de vlechten mooier staan dan het bos krullen, dat is net iets teveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Ik vind het beide heel leuk hoor.
    En dat lila kleurtje is ook leuk.
    Het zijn zo echte prinsesjes.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze luek geworden!!

    En je achtergrond... GEWELDIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi prinsjes. Ik zu het zo houden.
    Leuk, met dat blauwe druifje zo. ( de bovenste foto)

    Groetjes: Aritha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze erg mooi geworden, leuk juist het krulletjes haar!
    Jij hebt ook een lekker lente blog, ik heb het ook weer veranderd het stond zo raar de lente creaties met de winterkleuren!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je sterren princessen zijn top!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Allemaal: Nou..ik vind de vlechtjes steeds mooier vinden en de krullen minder maar het veranderen daarheb ik nog geen zin in en tijd voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, juist, die krulletjes, maar ik heb die vlechtjes natuurlijk nog niet gezien ... Ik vind de kleuren ook heel erg mooi. Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't Heeft allebei wel wat. Mooie popjes zijn het in elk geval, met heel mooi gekleurde kleding!

    BeantwoordenVerwijderen