woensdag 24 februari 2010

-:: Sneeuwklokje ::-


Vorig jaar heb ik het eerste poppetje uit het boekje "Een heel jaar rond" van Mieke Stender gemaakt. Het is het januari poppetje Sneeuwklokje. Ik heb haar voor de foto even in tussen de bolletjes geplaatst die ik vorige week in de dienbladen heb gezet. De witte druifjes en de krokussen lopen al goed uit.

Op het hoofdje na vindt ik het een erg leuk poppetje maar dan moet ik niet de Krokus poppetjes die recent heb gemaakt er naast zetten. Jeetje wat een verschil in hoofdjes! Een jaar meer ervaring maakt echt veel uit ;)

-:: Groetjes Maris ::-

3 opmerkingen:

  1. Toch is ze lief hoor, maar ik heb het ook hoor, vindt dat ik ook nog een hoop moet leren en het ene hoofdje is het andere niet. Maar aldoende leert men en worden ze steeds beter. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is erg leuk, ik heb dat ook, je leert een hoop in een jaar tijd!
    Maar het is wel een schatje hoor!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind haar schattig, hoor, maar ik weet precies wat je bedoelt! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen