woensdag 5 mei 2010

-:: Guppie ::-



Zie hier mijn eerste iniminie van Pop en Plank: Guppie, het kleine blauwe visje met glinsterende schubjes. Op zijn rug zit een klein jochie, 4,5 cm is de omtrek van het hoofdje, een echte iniminiehoofdje!
Ik heb een tijdje niet meer gevilt, de laaste keer was met een lapje naaldvilt als basis. Deze keer moest het weer helemaal 'ouderwets' oef dat heb ik geweten...het wilde gewoon niet zoals ik het wilde. Ik kreeg maar geen mooi lapje uit mijn handen. Toch het visje uit het lapje geknipt, helaas was de straat echt niet mooi. Ik heb een staart uit een rest lapje van 't Zeepaardje geknipt, dat staat een stuk beter!
Na het maken van de foto's zie ik dat het ene laarsje nog niet helemaal glad is, het wachten is op het zonnetje...als het laarsje zacht wordt dan werk ik het even bij maar voor nu ben ik tevreden met resultaat.
-:: Groetjes Maris ::-

6 opmerkingen:

  1. ik vind de serie echt super mooi en vooral de kleur veel plzeier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi guppy, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden hoor Maris, ik heb het pakketje ook nog liggen bedacht ik me toen ik hem bij jou zag!
    Je hebt al veel mooie zeetafel creaties gemaakt!
    Ik ben benieuwd naar het totaal plaatje straks ;-))
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maris,

    wat een lief guppie :-). Prachtig is ie! ik hou erg van die kleur.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lovely fish and child, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen