dinsdag 1 februari 2011

-:: Hartenslinger ::-


Alvast voor Valentijn heb ik deze hartenslinger van Septemberspring voor mijn moeder gemaakt.
De groote harten hebben opening in het midden en daarin zit een zeeproosje die te koop zijn bij de Action.
De grootste en de kleinste hartjes zijn gemaakt van sprookjesvilt, de middelste maat hartjes van effen rood.
Tussen de hartjes heb ik kleine rode glanzende kralen geregen.


Gisteravond de hartenslinger alvast gegeven, hij hing niet veilig hier in huis. Willem heeft een paar maand mijn vilt met rust gelaten maar ineens vind hij het weer reuze interessant. Mijn moeder was blij verrast :D

-:: Groetjes Maris ::-

8 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je moeder blij verrast was met zo'n prachtige hartenslinger.
    Ik heb zelf net het patroon gedownload en wil hem gaan maken voor valentijnsdag.


    Creatieve groeten,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat lief een hartewens voor je moeder!
    Wat heb je dit prachtig gemaakt.
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kado voor je moeder, ook prachtig voor valentijn. Mooi zo al die rood bij elkaar. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow erg mooi, goeie kleur ook, zo levendig rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi cadeau, zeg! Enig met die zeepjes!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een idee zo met die zeepjes.
    Ik heb de zeepjes in roze en wit mee genomen.
    Wel met een ander doel.
    Maar dit is ook leuk.
    Goede combi zo. Mooi rood.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief hoor!! En erg mooi!! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen