zondag 18 september 2011

-:: Libellen ::-


Ik was op slag verliefd  bij het zien van de foto van deze libellen, ik zag ze al zo zitten in mega letterbak met mijn andere paarse Pop en Plankjes. De stofjes en het sprookjesvilt zijn zo mooi geverft en matchen perfect bij elkaar.


Op het jasje van de grootste libelle zit een libelle en haar hand bungelt er een kleinere.
Zowel de grote als de kleine libelle dragen een broek met een rok eroverheen en de kleuren van hun kleding passen goed bij bloemenbak in de tuin. De ideale plek voor de foto's!


-:: Groetjes Maris ::-

12 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig libelle.
    Heel mooi gemaakt en id een prachtige kleur
    paars.
    Fijne week. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze! Ze voelen zich helemaal thuis tussen de bijpassende bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb in jaren geen libellen meer gezien, maar deze zijn wel heel mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig geworden Maris, echt super plaatjes!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren zijn prachtig! Echte sprookjes libellen. Knufz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o, Maris, wat ontzettend mooi!! Ben helemaaal weg van de kleur! Op de 1 of andere manier zijn ze me eerder nog nooit zo opgevallen, maar ben nu op slag verliefd!

    Goodgoan, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!

    Vooral die kleine is mijn favoriet!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé Maris,
    Wat maak je ontzettend leuke spulletjes zeg! Wauw!
    Vooral de pompoen die hier bij je moeder staat, vind ik geweldig!
    Groetjes en tot gauw,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Irene,

    leuk dat je hier een kijkje komt nemen en bedabkt voor je compliment!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maris, wat een mooi plaatje heb je er van gemaakt daar in jouw tuin met de libellen!! Het ziet er prachtig verzorgd uit! Groetjes Dorohee

    BeantwoordenVerwijderen