maandag 21 november 2011

-:: Geboorteklokje Hip ::-


Het weekend ben ik bezig geweest met het maken van dit geboorteklokje. Het geboorteklokje is een ontwerp van Huis vol Kleur, er zijn 4 versies en een 5de is onderweg!

Ik vind het altijd erg leuk als pakketjes leuk zijn en herkenbaar zijn verpakt, zo heeft Pop en Plank mooie kartonen dozen in verschillende vormen, gebruikt Het Kleine Atelier papieren zakjes en de verpakking van Huis vol Kleur is super vrolijk en kleurrijk!


Het uitpakken is een feestje op zich, mooie vrolijke stofjes en kleurig vilt lapjes en garen.
Het maken van het pakket is veel werk maar zo leuk om te doen, patroon lezen is wel belangrijk bij dit pakket en dat is niet mijn sterkste kant maar het is wel gelukt :D

In het klokje zit een muziekdoosje, als je aan het hartje trekt hoor je het muziekje. De klok geeft bij mij geen geboortetijd aan maar de tijd dat de meeste gastkindjes naar bed gaan voor een middagslaapje. De achterkant heeft ook een prachtige stofje, rozen op een groen met wit gestippelt achtergrond.


Het is eigenlijk de bedoeling om een koordje te punniken voor het trekkoord maar als alternatief kun je baisband gebruiken. Dat heb ik gedaan want punniken is iets wat ik echt niet kan!

-:: Groetjes Maris ::-


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en vrolijk klokje! Ik vind het achterkantstofje ook al zo mooi!!

    Kan me voorstellen dat het een feest is om te maken!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou, als de kindjes met dit klokje nog niet naar bedje willen gaan, dan weet ik het ook niet meer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk klokje ga zo even op de site kijken, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar staat de tijd even bij stil! Zo'n leuke klok maakt elke babykamer mooi!! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had gerust een koordje voor je willen punnikken (of breief, 4 steken geeft hetzelfde effect)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Loesje: het wachten is op de postzegels, als ik die heb gaat het koordje jouw kant uit!

    BeantwoordenVerwijderen