vrijdag 4 november 2011

-:: Rose Rood ::-


Rose Rood is heeft een bolletje als lijfje met daarover heen een rok van sprookjes katoen. In sommige pakketjes zitten de kleuren roze en rood maar er zijn ook pakketjes met alleen roze tinten. Helaas trof ik z'n pakketje maar dat heb ik opgelost door een lapje bordeaurood sprookjesvilt uit eigen voorraad te gebruiken. Zo heb ik toch een echt rose rood wolbolletje! Net als de andere wolbolletjes die ik heb gemaakt is dit wolbolletje ook een ontwerp van Pop en Plank.


-:: Groetjes Maris ::-



4 opmerkingen:

  1. Hoi Maris,

    Prachtig is ze! En mooi opgelost!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty.
    En juist het rode maakt haar zo mooi.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit nog steeds een prachtig ontwerp. Ik heb haar lang geleden gemaakt en had toevallig wel een pakketje met donkerrode wol voor het lijfje !

    BeantwoordenVerwijderen