woensdag 15 februari 2012

-:: GEWONNEN!! ::-


Afgelopen zondag was ik enkele blogs aan het bijlezen zo ook de blog  van Atelier Koekendiefie. Daar kon je meedoen aan een Valentijns give away: een schattig schatkist pakketje van Pippilotta. Leuk, ik doe mee dacht ik en zo gezegd, zo gedaan. Tot mijn grote verbazing en blijdschap heb ik de give away gewonnen!!

Vanmiddag lag er een envelop op de deurmat met daarin een zakje met daarop lieveheersbeestjes. In het zakje het pakketje Kabouterliefde, een mooie kaart en een schattige lieveheersbeesthangertje. Super verzorgt, een waar feestje om het uit te pakken! Rianne, bedankt voor deze leuke, lieve give away!!


Mijn gastkinderen waren bezig met het maken van kettingen en ik...ik ben heb het pakketje gemaakt. Er leuk om te maken! Ik heb eerst het het kaboutertje een gezichtje gegeven maar dat vond ik niet mooi, nieuwe kraal uit de bak gepakt en die gebruikt. Ik vind hem super geworden!

-:: Groetjes Maris ::-

5 opmerkingen:

  1. Zo dat heb je snel gefixt. En erg leuk dat je het op je blog laat zien dat het bij mij hebt gewonnen.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuw dat heb je snel gedaan, hij is prachtig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een snel klaar pakketje maar wel erg leuk om tussendoor te maken!

      Verwijderen
  3. Bofkont.
    Het is een liefje hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen