zaterdag 11 februari 2012

-:: Harten met knopen ::-


Op een andere site (engelstalig) zag ik een vilten hart vol knopen. Dit wilde ik ook wel en laat mijn moeder een goed gevulde knopendoos hebben! Als basis heb ik 2 vilten harten geknipt met er tussen een kartonnen hart. Ik heb het patroon van het Winterhart van Tintangel gebruikt en deze iets ruimer geknipt.


De rood/roze versie heb ik voor mijn moeder gemaakt en het hart met naturel tinten voor mijzelf. Ja kan de knopen er op plakken of ze vast naaien. Ik heb voor het laatste gekozen, de knopen zijn dan nog een weer te gebruiken. Dat was bijna gebeurt want mijn moeder vertelde dat ze een beige knoop nodig had en er geen één had kunnen vinden in haar knopendoos. Gelukkig heeft ze het op een andere manier opgelost en hoefde ik niet een knoop van mijn hart te knippen ;)

-:: Groetjes Maris ::-

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee met al die knopen.
    Fijne dag.
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee mijn moeder heeft ook nog een oude knopendoos, eens vragen of ik die mag hebben.
    Mooi gedaan. fijne dag nog Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die ecrukleurige vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi...stel dat hij er af had gemoeten!!

    Ik vind ze allebei heel erg mooi geworden!!

    Leuke dingen heb je gemaakt.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen