zondag 25 maart 2012

-:: Aardegeluister ::-


Twee jaar nadat ik haar zusje Lentebel heb gemaakt ben ik dan eindelijk begonnen met het maken van Aardegeluister. Ik was even vergeten hoe leuk het is om met een ontwerp van Atelier Anke bezig te zijn, de  kleding is zo leuk om in elkaar te zetten! Ik heb 2 dingen aan dit pakketje veranderd: het gezichtstricot en de haartjes. Net als bij Lentebel heeft Aardegeluister een getinter gezichtje gekregen en echte krullen, zo passen de zusjes beter bij elkaar.


Twee jaar geleden maakt ik nog neusjes bij de poppetjes en dat is bij Lentebel te zien, Aardegeluister moet het doen zonder zichtbaar neusje. Als je naar buiten kijkt kun je zien dat ze beide al er druk bezig zijn geweest: overal komen de knopjes van de bloemen boven de aarde uit!

-:: Groetjes Maris ::-

5 opmerkingen:

  1. Een erg leuk stel zo bij elkaar. Het zijn prachtige kleurtjes, kleurtjes van de lente en die is nu begonnen.
    Mooi gemaakt Maris.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel lief geworden! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stelletje zo samen.
    Helemaal in de lente sfeer.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vindt vooral de applicatie op de jasjes zo mooi! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen