zaterdag 30 juni 2012

-:: Kabouterketting ::-


Tussen de gratis patroontjes van atelier Pippilotta staat het patroontje voor deze lieve kralenkaboutertjes. 
Het lijfje is gemaakt van een viltkraal, die kan je zelf maken of kant en klaar kopen, ik heb ze gekocht bij Blokker. Voor de ledematen heb ik de kralenbak goed doorgezocht en leuk bij elkaar passende kralen gevonden. Van de kaboutertjes heb ik geen ketting gemaakt maar een hanger om aan een (cadeau)tas of een kastknop te hangen. Ik vond het leuk er nog 2 sliertjes met wat kraaltjes bij naast te hangen maar dat hoeft natuurlijk niet!

-:: Groetjes Maris ::-

5 opmerkingen:

  1. Ja leuk zijn ze he. Je hebt ook leuke kleurtjes gebruikt.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat zijn ze leuk en wat maak je me blij met dit gratis patroontje! Ga snel zoeken! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik laat hier zeker even een berichtje achter wat een leuke dingen maak je zeg, ben net gelijk maar volger geworden, wil je eens bij mij kijken is dit de link
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/
    gr jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, dat ziet er toppie uit, wat een vrolijke boel met die olijke kabouters!

    BeantwoordenVerwijderen