maandag 24 september 2012

-:: Boekenlegger ::-


Gerda van blog De Viltentol ken ik al een tijdje via het Poppenhoekje, zij heeft een boekenlegger ontworpen voor Handwerkatelier Sari. Ik vind dat zo ontzettend knap hoe iemand iets bedenkt en dat kan omzetten in een patroon! 
Deze boekenlegger is erg leuk om te maken en hij is ook al in gebruik genomen, mijn oudste oppaskindje leest erg graag en zij zag dat ik met deze boekenlegger bezig was. Of zij hem mocht hebben, tuurlijk mag dat. Ben benieuwd naar wat je volgende ontwerp wordt, Gerda!

-:: Groetjes Maris ::-

6 opmerkingen:

  1. Hoi Maris, Wat heb je de laatste tijd weer een prachtige creaties gemaakt. Ik zit hier weer te genieten van al dat moois. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de boekenlegger is echt leuk. Ik heb er van Sari ook eentje gekregen. Fijne dag en goeten,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is hartstikke leuk! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen