zondag 16 december 2012

-:: Rolling Reindeer ::-


Vandaag ben ik weer aan het prutsen gegaan voor de kerst, ik had nog 3 pakketjes liggen die ik graag voor deze kerst wil maken. Eén daarvan is Rolling Reindeer van atelier Tintangel.
Echt een super leuk pakketje om te maken!


Het rendier heeft een plekje gevonden in de mega letterbak, ik hoop van de week de X-mas Noozies te maken maar die passen waarschijnlijk niet in de letterbak...ach ik vind vast wel een ander plekje voor ze!

-:: Groetjes Maris ::-

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie letterbak heb je!!
    Prachtig..
    En je rendiertje schattig..
    Ik zie nu aan het rendiertje dat je ook lid ben op het Poppenhoekje wat leuk dat ik je daar ook tref

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat ziet er weer goed uit. Heel erg lief die rendier zo.Ook je letterbak vind ik super mooi. Lekker groot. Het staat zo schattig met de spulletjes er in. Fijne dag. Groeten Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje. En je letterbak is prachtig. Ik was even benieuwd naar de afmeting?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk is het rendier.
    Super mooi gemaakt.
    Staat geweldig in je letterbak.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen