donderdag 11 april 2013

-:: Hollandse sluiervisjes ::-


Ik ben normaal niet zo gek van de kleur oranje maar dit jaar met de troonswisseling kan ik natuurlijk niet achter blijven! Er zijn zoveel leuke pakketjes met dit thema uitgebracht en daarvan heb ik er uitgekozen om te maken waaronder deze lieve sluiervisjes in echt hollandse kleuren. Het eerste visje was even een gepriegel om die in elkaar te krijgen maar de andere 3 volgende al snel! De 'echte' vissenoogjes en het vlaggenlabeltje maken de vissen helemaal af! De hollandse sluiervisjes zijn uitgebracht door de Vrolijke Vilt Vriendjes.

Groetjes Maris



4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit. Fijn weekend. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk zijn ze. Ik heb het pakketje ook nog liggen. Zal ze ook eens gaan maken.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooooo ik heb ze bij Niels zien hangen afgelopen Zaterdag!!!!
    Ze zijn in het echie zo mooi!!!!!!!!!
    Hier zullen ook visjes gemaakt worden.....2 oranje als goudvissen in een glazen pot. Net echt hihihi.

    Groetje Hilda

    BeantwoordenVerwijderen