woensdag 22 mei 2013

-:: Biggetje Goedhart ::-



Pas op: als je één figuurtje van de Beatrix Potter serie hebt gemaakt heb je een zeer kans dat je door het Beatrix Potter virus bent besmet en de hele serie wilt maken!! Dat is bij mij ook gebeurd ;)

Het leuke is dat je zo veel keuze hebt wel je als eerste wilt maken en daarna en daarna enz ;)
Als derde heb ik voor Biggetje Goedhart gekozen en hij is zo leuk om te maken!
Bijna jammer dat hij af was! Gelukkig levert dat ook een voordeel op...ik kan de volgende gaan maken.


-:: Groetjes Maris ::-

10 opmerkingen:

  1. Ohhh, deze is ook weer zo leuk, ik heb er ook 5 gekocht bij Ellen, waaronder Pieter zelf. Jij gaat echt als een speer hoor.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk. Het witte mutsje vind ik iets teveel plooi hebben. Varkentje en muisje vind ik helemaal super. Hoe groot is de serie, oftewel hoeveel foto's kunnen we nog verwachten van deze serie? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 16 of 17...maar ik weet niet of ze allemaal maak, ik zie wel hoever ik kom ;)

      Verwijderen
  3. Ai, deze heb ik nog niet, maar vind hem wel erg mooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk deze foto's tegen te komen, ze zijn erg mooi geworden.
    En waanzinnig om te horen dat iedereen ze zo leuk vind om te maken.
    Nou ik kan je verklappen er komen er nog meer,

    groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen