zondag 16 november 2014

-:: Pietenpakhuis ::-


En hier een foto van het Pietenpakhuis tot nu toe ;) 7 basispietjes klimmen en klauteren in en om het pakhuis heen, 1 pietje heeft vannacht zoveel schoentjes gevuld dat hij nu erg moe is en in slaap is gevallen. Pietje Paniek houdt het babypietje stevig vast, sttt baby pietje is in slaap gevallen! Amerigo heeft een meisjespiet op zijn rug en Sinterklaas loopt net het pakhuis uit, een klein pietje draagt zijn boek. Ballonnen Piet staat aan de zijkant van het pakhuis, hij wacht op het pepernotenpietje, de huispiet en de hoofdpiet ;) maar ja zij moeten nog gemaakt worden net als het slapende pietje. Gelukkig is het nog geen 5 december ;)

-:: Groetjes Maris ::-

6 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk! Ik mag mijn pakhuis morgen ook weer neerzetten in mijn kleuterklas. Verheug me er nu al op! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig geworden en leuk dat verhaaltje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beste, zeer mooi gemaakt.
    Doe je dit ook op bestelling?

    grtjs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dit Pietenpakhuis! Ik heb hem in Goes in een etalage van een handwerkzaak gezien. Ik zou hem heel graag willen maken om in mijn klas van groep 1 en 2 te gebruiken.Maar hoe kom ik aan het patroon? Kan ik dat bestellen of ergens downloaden? Vol verwachting klopt mijn hart en wacht ik vol spanning op het patroon. Groetjes Lies (elpethout@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen