vrijdag 19 februari 2010

-:: Lente ::-



Allereerst bedankt voor alle lieve, opbeurende reacties!!

Het gaat hier weer de goede kant op, de kuur slaat aan: minder hoesten, minder hoofdpijn en minder verkouden. Buiten een kuur van de huisarts ben ik door nog iets opgeknapt.
Ik heb echt behoefte aan de lente maar ja die laat nog wel even op zich wachten dus dan maar lente in huis halen dus ...even lekker shoppen bij Intratuin, echt daar kan een kuur van de huisarts bijna niet tegen op ;)
Ik zag daar prachtige dienbladen vol voorjaarsbolletjes staan, nou dat kan ik wel namaken. De kar vol geladen met bolletjes narcissen, witte druifjes en krokussen, klimopplantjes en een bos tulpen. Daar wordt een mens echt vrolijk van!
Thuis de schaapjes en eitjes die ik laatst al bij de Action had gekocht uit de kast gehaald en de dienbladen gevuld. Op zolder kwam ik laatst nog 2 stenen schapen tegen en ook die in de kamer gezet...zo is het hier toch lente ;)


Het weekend ga ik verder met de poppetjes van het Lente ei van atelier Sterre, vorig jaar heb ik het ei in elkaar gezet en enkele bloesemtakjes, dit jaar wil ik hem helemaal afhebben!
Ik wens jullie alvast een fijn weekend toe, hier gaan we er een heerlijk rustig gezinsweekendje van maken.
-:: Groetjes Maris ::-

5 opmerkingen:

  1. maak er maar een leuk weekend van en je lenteschaal is wel heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig slaat de kuur aan en voel je je weer goed genoeg om je huis mooi om te toveren in lentesfeer!!
    Erg leuk allemaal!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey schaapjes ;-) leuk zo blij al die lente spulletjes, fijn dat het weer wat beter met je gaat. ben benieuwd naar je lente ei. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, wat heb jij het gezellig in huis gemaakt! Daar kun je gelukkig aan merken dat het beter met je gaat, een frisse look in je huis met al die lentespullen HEERLIJK!
    Fijn dat het beter met je gaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie opknappen!! Heerlijk zeg, de lente in huis. Gezellige schaal heb je gemaakt.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen