dinsdag 3 augustus 2010

-:: Elfenkwebbel ::-



Deze paarse elfen staan bekend als Elfenkwebbels.
Het liefste vliegen ze rond, kletsen wat en vertellen de laatste nieuwtjes weer aan anderen door. Het zijn zeer zeker geen roddeltantes want dan zou je ze erg beledigen!!!!
Het is steeds een erg waardevol contact. En op deze manier is iedereen snel op de hoogte.
In hun tasjes nemen ze kleine geschenken voor je mee. Ze bezoeken ook elfen die wat minder goed ter vleugel zijn en dit wordt altijd erg gewaardeerd. Ken je iemand die nodig wat aanspraak kan gebruiken???? Zend er een Kwebbeltje heen en alles komt goed!

(tekst: Pop en Plank)



Deze leuke elfjes zijn een feest om te maken, ze worden versierd met linten en kraaltjes wat voor een erg leuk effect zorgt op de kleding en tasjes. Ik zie er een paar warme maar toch ietwat nuffige dametjes in en daar heb ik hun kapseltjes bij aangepast. Het ene elfje heeft een knot boven op haar hoofd met een strik. Haar tas houdt ze stevig onder haar arm vast, stel je voor dat ze die bij het vliegen zou verliezen!



Aan het arm van het andere kwebbeltje bungeltje ook een tasje, op haar hoofd draagt ze een bloemenversiering. Haar jasje is versiert met kleine kraaltjes. Speciaal voor de foto hebben ze een plekje tussen de hortensiabloemen gezocht, want ja ze weten echt wel dat ze daar prachtig bijkleuren!

-:: Groetjes Maris ::-


6 opmerkingen:

  1. Ha Maris
    Wat een schatjes en ik zou direct weten waar ik zo'n elfje naar toe zou brengen maar ja ieder zijn hobby. Ik vind het toch zo knap wat jij presteert met vilt Super!!
    Ik wens je een hele gezellige kwebbelige avond
    lieve groet Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schatjes ik vind ze erg mooi. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk op de kraaltjes na. Kraaltjes passen er prima bij, maar ik houd er gewoon niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes! En in mijn favo kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi stel! En mooie kleurtjes, past goed bij de hortensia's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo

    wat ontzettend leuk zijn ze te koop??

    wat is de prijs als je ze verkoopt en ik zou er zo'n 6 willen hebben in het paars en evt zilver?

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen