woensdag 2 november 2011

-:: Kleine paddenstoel ::-


De kleine paddenstoel is een lief, klein vrouwtje met een prachtig rokje met paddenstoeltjes erop.
Ik heb wat aanpassingen gedaan, het labeltje heb ik wat verkleind en de paddenstoeltjes op de rok heb ik wat groter gemaakt. Helaas zat er niet genoeg wit vilt en wit garen in het pakketje en van de haartjeswol had ik net genoeg. Voor de prijs had ik wel wat meer materiaal verwacht. De kleine paddenstoel is een pakketje van het Kleine Atelier.

-:: Groetjes Maris ::-

7 opmerkingen:

  1. Ahh ze is wel heel lief hoor!!! Knap gedaan.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk popje geworden, maar het klopt weinig haartjes bij het pakket. Zelf heb ik haar ook gemaakt. Maar nu ze klaar is is het wel een schatje hoor.
    Groet Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb haar ook nog liggen om gemaakt te gaan worden, ik was gelijk weg van haar. Ze ziet er bij jou ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen