zaterdag 15 juni 2013

-:: Poekie Poes vervolg ::-


Even een update over het hoedje van Poekie Poes, ik had een materiaal pakketjes bij Niels Holgersson besteld juist om het hoedje. Het hoedje bleek te klein te zijn, meteen naar Niels Holgersson gemaild en nog diezelfde dag kreeg ik een mailtje terug dat ze het niet door hadden gehad en op zoek gingen naar juiste hoedjes. Nou weet ik uit ervaring dat de dames van Niels Holgersson zo snel mogelijk met oplossingen komen maar ondertussen kwam ik, op zoek naar een pijpje voor meneer Wollepluis, een hoedje tegen en die heb ik er gelijk bijbesteld. Maar vandaag kwam het vervangende hoedje van Niels binnen, een prachtig rieten hoedje, ietsie groter dan volgens het patroonblad...snel het hoedje gepast en ik vind hem erg mooi staan, juist het grotere vind ik super staan.  Mocht je dus een materiaalpakketje bestellen bij Niels dan zit dit hoedje erin en niet een te klein hoedje.

Het andere hoedje gaat in de voorraadbak met frutsels, die komt vast nog wel een keer van pas!
Mieke en Annelies, jullie hebben voor een super oplossing gezorgd, bedankt :D


-:: Groetjes Maris ::-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten