dinsdag 29 juli 2014

-:: Pietenpakhuis ::-


Vanaf het moment dat ik het pietenpakhuis van Atelier Vrolijke Vilt Vriendjes zag wist ik dat ik die zou gaan maken, alleen wanneer? Nou nu dus, heerlijk tijdens mijn zomervakantie. Ik heb 3 weken lang geen kleine kinderen over de vloer en kan alles gewoon laten liggen en weer verder gaan wanneer ik weer zin heb. Ben nu halverwege mijn vakantie en het pakhuis en 2 pietjes zijn klaar. De kleur van het pakhuis is op de foto erg bleek, hij is in het echt warmer geel. Ik heb er nog wat bakstenen opgemaakt, maakt de muur iets levendiger.

Wachten er nog 8 basispietjes, sinterklaas en zijn paard en een aantal aparte pietjes om gemaakt te worden, gezien het weer (of erg warm of een regendag) dat ik er nog wel een aantal bij maak deze weken :D

-:: Groetjes Maris ::-

7 opmerkingen:

  1. ja leuk er zijn al heel wat pakhuizen klaar laat ze maar komen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! en och, de pepernoten schijnen ook alweer in de winkels te liggen (duh?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurverschil geeft een foto. Vind het erg mooi worden. Jammer dat je 'm straks eerst een paar maanden moet opbergen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een verschil hè! Vindt de echte kleur mooier! Tja en volgende week gaat het pakhuis idd naar zolder toe maar de tijd gaat zo snel voor ik het weet staat hij weer even in de kamer ;)

      Verwijderen
    2. Ja, de echte kleur vind ik ook mooier, veel warmer.

      Verwijderen
  4. Oh, wat is ie mooi geworden! Wat een goed idee om hem in de zomervakantie te maken. Wel een klus, he? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen